Ruilen en retourneren

Wij doen er alles aan om een perfect product te leveren.

Mocht een artikel niet aan je verwachtingen voldoen, dan kan het artikel geruild of geretourneerd worden.

Voor ruilingen en/of retourzendingen gelden de volgende voorwaarden:

  • De artikelen dienen voor eigen rekening van jou als klant te worden geretourneerd.

Je kunt de artikelen retourneren aan:

BAM Shoes
o.v.v. afdeling retouren
Dorpsstraat 58
3641 ED MIJDRECHT

  • Artikelen die via BAMSHOES.NL zijn gekocht, kunnen zonder opgaaf van reden worden geruild en/of geretourneerd.
  • Wanneer je wilt retourneren, ben je verplicht binnen veertien (14) dagen na ontvangst van de gehele bestelling de overeenkomst te ontbinden. Dat kun je doen door retourzending van het product binnen deze termijn met een bericht waaruit de wens tot herroeping blijkt, danwel door een e-mail aan ons te verzenden.
  • De artikelen dienen in een zo oorspronkelijk mogelijke staat van verzending te zijn, onbeschadigd, voorzien van aangehechte labels, indien redelijkerwijs mogelijk. Vrijblijvend verzoeken wij je het artikel in of met bijgevoegde originele verpakking aan ons te retourneren.
  • Wij verzoeken je het retourformulier met de retourzending mee te zenden (het retourformulier vind je bij de bestelling of kan hier worden gedownload).
  • Bij ruilingen geldt dat als de gewenste artikelen niet meer te leveren zijn, wij je hiervan zo snel mogelijk op de hoogte stellen. Voorkom dit door je gewenste artikel tijdig te reserveren door een e-mail te zenden aan [email protected] o.v.v. je ordernummer.
  • Kosten van het verzenden aan ons van het te ruilen artikel zijn voor de klant, het geruilde artikel zal wel weer aan jou zonder extra verzendkosten worden verzonden.
  • Artikelen kunnen ook in onze winkel geruild of geretourneerd worden, wanneer je de aankoopbevestiging kunt tonen.
  • Je dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop je het besluit om de overeenkomst te herroepen aan ons hebt medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen.

Het volledige aankoopbedrag, inclusief eventuele verzendkosten voor de heenzending zullen wij zo spoedig mogelijk doch uiterlijk veertien (14) kalenderdagen na ontbinding van de overeenkomst (het moment dat je hebt aangegeven het artikel te willen retourneren) op het door jou opgegeven bankrekeningnummer overmaken. De verzendkosten voor de heenzending worden alleen teruggestort bij retourneren van de volledige bestelling.
Wanneer het geretourneerde product beschadigd door ons wordt ontvangen, door dat het product onnodig onjuist beoordeeld is zijn wij gerechtigd kosten voor de schade in rekening te brengen. Wanneer wij de retourzending hebben ontvangen, zullen wij dit per e-mail bevestigen."

Wij geven er de voorkeur aan dat je de Kindermodehuis retourprocedure volgt. Wil je toch liever gebruik maken van het formulier voor herroeping dan kun je deze hier downloaden.

KLACHTENPROCEDURE:

Wanneer je een klacht hebt over een product van Kindermodehuis.nl of de wijze van onze dienstverlening dan verzoeken wij je deze per e-mail aan ons te verzenden. Wij zorgen er voor dat je binnen 14 dagen inhoudelijk een reactie hebt op de klacht en streven er naar altijd een passende oplossing te vinden.

Op al onze producten is de wettelijke garantietermijn van toepassing. Dit houdt in dat een product is of moet doen of kunnen dat wat je als consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voorts verlenen diverse leveranciers van kinderwagens en meubels extra fabrieksgaranties. Bij aankoop van dergelijke produkten zullen we je daar duidelijk over informeren.

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl).

Bij een klacht of geschil kunt u tevens richten tot het Europese online geschillenplatform (ODR) http://ec.europa.eu/consumers/odr/.